Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie strony www to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do klienta przez internet. Możesz dzięki temu zdobywać klientów z całej Polski. Wystarczy, że znajdziesz się na odpowiednim miejscu w Google, a klienci zaczną sami do Ciebie przychodzić.

Co to jest pozycjonowanie stron w Google?

Pozycjonowanie strony w Google to działanie polegające na zwiększaniu jej widoczności w wynikasz wyszukiwania Google na ustalone słowa kluczowe, które są związane z naszą firmą, produktami lub usługami.

Wyszukiwarka Google ustala pozycje na podstawie różnych algorytmów. Jak podają pracownicy Google, jest ponad 200 unikalnych czynników na podstawie których wyszukiwarka ustala kolejność wyświetlanych stron na dane zapytanie. Pozycjonowanie stron internetowych polega na manipulacji tymi czynnikami w taki sposób aby Google zrozumiało treść strony i uznało ją za wartościową. Dzięki temu będzie ona pokazywana użytkownikom w odpowiedzi na zapytania wpisywane w Google.

Najistotniejszymi czynnikami rankingowymi Google są:
  • zawartość strony internetowej (treść oraz kod strony)
  • linki prowadzące do strony www
  • struktura strony (linkowanie wewnętrzne)

Odpowiednio optymalizując treść na stronie oraz zdobywając odpowiednie linki możemy sprawić aby potencjalni klienci znajdowali właśnie Twoją stronę w Google.
 

Na czym polega proces pozycjonowania

 

1. Dodanie strony do Google (indeksacja strony)

Na początku podstawowym zadaniem jest sprawienie aby Google znalazło naszą stronę i dołączyło ją do swojego indeksu (zbioru stron). Jest to łatwe zadanie i czas trwa od kilku godzin do kilku dni. Czasami Google samodzielnie znajduje stronę i nie jest potrzebna żadna ingerencja w ten proces.
 

2. Optymalizacja strony www

Jeśli nasza strona jest w indeksie Google to powinna zostać zoptymalizowana. Mowa tutaj o treści i kodzie strony, aby był ułożony w taki sposób aby Google rozumiało jej temat. Ważne jest tutaj umieszczenie odpowiednich słów kluczowych które ludzie mogą wpisywać poszukują Państwa firmy. Słowa te wyszukuje się za pomocą specjalnych narzędzi udostępnionych przez Google. Dzięki temu można dowiedzieć się jakie słowa kluczowe najlepiej pozycjonować i oszacować w przybliżeniu ich popularność.
 

3. Linkowanie

Gdy nasza strona jest zoptymalizowana, pozostaje zwiększyć jej autorytet dzięki odpowiednim linkom przychodzącym. Jest to bardzo skuteczny czynnik rankingowy. Wykonując linkowanie zwracamy bardzo dużą uwagę na jakość linków które zdobywamy. Stosując niskiej jakości odnośniki można w wielu przypadkach zaszkodzić stronie i narazić ją na karę od Google. Unikamy tego typu działań i wykonujemy linkowanie najbezpieczniejszymi znanymi nam technikami, unikamy SPAMu, systemów wymiany linków (SWL) i innych ryzykownych technik.

Dzięki zastosowaniu dobrej jakości działań pozycjonujących użytkownicy szukający danego produktu lub usługi mogą łatwo ją znaleźć. Ważne jest aby strona pozycjonowana przedstawiała dobrze produkt lub usługę i dała możliwość łatwego kontaktu z Państwa firmą. To zwiększy szansę, że osoba odwiedzająca stronę kupi u nas produkt lub się z nami skontaktuje.
 

4. Mierzenie efektów

Staramy się mierzyć efekty naszych działań z maksymalną rzetelnością. Używamy do tego dobrej jakości programów, a w razie potrzeby przedstawiamy naszym klientom co miesiąc wybrane raporty pokazujące efekty naszych działań (KPI).

Aby mierzyć efekty pozycjonowania używamy programów:
  • Google Analytics - program anonimowo badają zachowanie użytkowników na stronie internetowej. Jest to najpopularniejszy program tego typu. Za jego pomocą można ocenić ilość wejść na stronę oraz zachowanie użytkowników. To pozwala ocenić czy pozycjonowanie oraz inne kanały marketingowe dają oczekiwane efekty i są dla Państwa firmy opłacalne.
  • Google Search Console tzw. konsola Google - pozwala nam sprawdzać dokładnie z jakich słów kluczowych użytkownicy są kierowani na Państwa stronę i na tej podstawie oceniać czy dobór słów kluczowych był trafny.
  • Statystyki pozycji w Google - za pomocą specjalnego programu mierzymy anonimowo pozycje najważniejszych słów kluczowych, na których skupiamy nasze pozycjonowanie. To pozwala jeszcze lepiej ocenić jakość naszych działań, niezależnie od sezonowych trendów które mają wpływ na ogólnych ruch z wyszukiwarki Google.
 

Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania?

Pozycjonowanie to długoterminowa inwestycja. Niemniej jednak, staramy się aby pierwsze efekty działań były widoczne już po kilku tygodniach współpracy. Trzeba jednak liczyć się z tym, że aby osiągnąć długoterminowe, stabilne i wysokie pozycje w Google na popularne słowa kluczowe potrzeba czasu. Osiągnięcie wysokich pozycji na konkurencyjne słowa kluczowe wymaga często od 4 do nawet 24 miesięcy ciągłych działań, w zależności od ilości i poziomu konkurencji który trzeba przeskoczyć. Nie oznacza to jednak, że w tym czasie nie będzie widać żadnych efektów! Współpracując z nami powinni Państwo widzieć stały wzrost pozycji i zwiększenie ruchu na stronie z powodu zdobywania dobrych pozycji na mniej popularne słowa kluczowe (tzw. long tail).
 

Pozycjonowanie Long Tail (długi ogon)

Nie ograniczamy się do pozycjonowania kilku-kilkunastu wybranych słów kluczowych, staramy się dbać o wysoki autorytet strony klienta aby mogła zajmować wysokie pozycje na wiele istotnych słów kluczowych. Dzięki temu witryna pojawia się na wysokich pozycjach nie tylko na wybrane słowa kluczowe, ale również na wiele mniej popularnych fraz.

Warunki współpracy

W celu zapewnienia klientom komfortowej współpracy przy pozycjonowaniu, opracowaliśmy warunki dzięki którym możesz mieć pewność, że współpraca będzie opierać się na zaangażowaniu i korzyściach dla obu stron:
  • współpracujemy w oparciu o prostą umowę: bez skomplikowanych formułek prawnych czy kar za rezygnację z pozycjonowania,
  • umowa o zwiera 1-miesięczny okres wypowiedzenia,
  • możemy wykonywać co miesiąc raport z wykonywanych działań lub dostarczać odpowiednie raporty z programów analitycznych,
  • elastyczne warunki współpracy - dzięki indywidualnemu podejściu do każdego klienta możemy dostosować się do Twoich potrzeb,
  • otrzymają Państwo dostęp do monitoringu pozycji w Google oraz programów monitorujących ruch na stronie (Google Analytics, Google Search Console).

Pozycjonowanie - Cennik

Efektywne pozycjonowanie stron www to nasza podstawowa, najczęściej wykonywana usługa, którą realizujemy dla firm małych, średnich i dużych. Jest to jednak bardzo czasochłonny i wymagający proces. Dzięki posiadaniu sporej wiedzy, doświadczenia oraz znajomości wielu profesjonalnych narzędzi, które pomagają w prowadzeniu skutecznych działań, jesteśmy w stanie pozycjonować nawet najtrudniejsze frazy.

Wybierz odpowiedni dla siebie pakiet

Pakiet startowy

500 PLN
  • Analiza i wybór słów kluczowych
    Wyszukanie i wybór kilku najlepszych fraz pod pozycjonowanie
  • Optymalizacja strony www
    Pełna optymalizacja treści i kodu strony pod najważniejsze słowa kluczowe
  • Budowa linków do strony
    Tworzenie wartościowych linków pozycjonujących stronę
  • Mierzenie efektów
    Dostęp do statystyk pozycji słów kluczowych w Google oraz monitoring ruchu na stronie

Pakiet pełny

1400 PLN
  • Analiza i wybór słów kluczowych
    Wyszukanie i wybór kilkudziesięciu najlepszych fraz pod pozycjonowanie
  • Optymalizacja strony www
    Pełna optymalizacja treści i kodu strony pod najważniejsze słowa kluczowe
  • Budowa linków do strony
    Tworzenie wartościowych linków pozycjonujących stronę
  • Mierzenie efektów
    Dostęp do statystyk pozycji słów kluczowych w Google oraz monitoring ruchu na stronie
  • Pozyskiwanie tematycznych linków
    Indywidualne tworzenie linków związanych tematycznie ze stroną
  • Tworzenie dedykowanego zaplecza
    Tworzenie dedykowanego tematycznego zaplecza wspierającego pozycjonowanie
  • Artykuły sponsorowane
    Publikacja artykułów sponsorowanych wspierających pozycjonowanie

Skontaktuj się
z nami

Zachęcamy do kontaktu telefoniczne lub mailowego. Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania tak szybko jak to możliwe.
Wyślij do nas zapytanie, a przygotujemy ofertę do 24 godzin!
Bezpłatna analiza SEO