Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie strony www to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do klienta przez internet. Możesz dzięki temu zdobywać klientów z całej Polski. Wystarczy, że znajdziesz się na odpowiednim miejscu w Google, a klienci zaczną sami do Ciebie dzwonić lub przychodzić.

Co to jest pozycjonowanie stron w Google?

Pozycjonowanie strony w Google to działanie polegające na zwiększaniu jej widoczności w wynikasz wyszukiwania Google na ustalone słowa kluczowe, które są związane z naszą firmą, produktami lub usługami.

Wyszukiwarka Google ustala pozycje na podstawie różnych algorytmów. Jak podają pracownicy Google, jest ponad 200 unikalnych czynników na podstawie których wyszukiwarka ustala kolejność wyświetlanych stron na dane zapytanie. Pozycjonowanie stron internetowych polega na manipulacji tymi czynnikami w taki sposób aby Google zrozumiało treść strony i uznało ją za wartościową. Dzięki temu będzie ona pokazywana użytkownikom w odpowiedzi na zapytania wpisywane w Google.

Najistotniejszymi czynnikami rankingowymi Google są:
  • zawartość strony internetowej (treść oraz kod strony)
  • linki prowadzące do strony www
  • struktura strony (linkowanie wewnętrzne)

Odpowiednio optymalizując treść na stronie oraz zdobywając odpowiednie linki możemy sprawić aby potencjalni klienci znajdowali właśnie Twoją stronę w Google.
 

Na czym polega proces pozycjonowania

 

1. Dodanie strony do Google (indeksacja strony)

Na początku podstawowym zadaniem jest sprawienie aby Google znalazło naszą stronę i dołączyło ją do swojego indeksu (zbioru stron). Jest to łatwe zadanie i czas trwa od kilku godzin do kilku dni. Czasami Google samodzielnie znajduje stronę i nie jest potrzebna żadna ingerencja w ten proces.
 

2. Optymalizacja strony www

Jeśli nasza strona jest w indeksie Google to powinna zostać zoptymalizowana. Mowa tutaj o treści i kodzie strony, aby był ułożony w taki sposób aby Google rozumiało jej temat. Ważne jest tutaj umieszczenie odpowiednich słów kluczowych które ludzie mogą wpisywać poszukują Państwa firmy. Słowa te wyszukuje się za pomocą specjalnych narzędzi udostępnionych przez Google. Dzięki temu można dowiedzieć się jakie słowa kluczowe najlepiej pozycjonować i oszacować w przybliżeniu ich popularność.
 

3. Linkowanie

Gdy nasza strona jest zoptymalizowana, pozostaje zwiększyć jej autorytet dzięki odpowiednim linkom przychodzącym. Jest to bardzo skuteczny czynnik rankingowy. Wykonując linkowanie zwracamy bardzo dużą uwagę na jakość linków które zdobywamy. Stosując niskiej jakości odnośniki można w wielu przypadkach zaszkodzić stronie i narazić ją na karę od Google. Unikamy tego typu działań i wykonujemy linkowanie najbezpieczniejszymi znanymi nam technikami, unikamy SPAMu, systemów wymiany linków (SWL) i innych ryzykownych technik.

Dzięki zastosowaniu dobrej jakości działań pozycjonujących użytkownicy szukający danego produktu lub usługi mogą łatwo ją znaleźć. Ważne jest aby strona pozycjonowana przedstawiała dobrze produkt lub usługę i dała możliwość łatwego kontaktu z Państwa firmą. To zwiększy szansę, że osoba odwiedzająca stronę kupi u nas produkt lub się z nami skontaktuje.
 

4. Mierzenie efektów

Skrupulatnie mierzymy efekty naszych działań. Używamy do tego dobrej jakości programów do których otrzymacie Państwo stały dostęp. To da wam pewność, że współpraca podąża w dobrym kierunku.

Aby mierzyć efekty pozycjonowania używamy programów:
  • Google Analytics - program anonimowo badają zachowanie użytkowników na stronie internetowej. Jest to najpopularniejszy program tego typu. Za jego pomocą można ocenić ilość wejść na stronę oraz zachowanie użytkowników. To pozwala ocenić czy pozycjonowanie oraz inne kanały marketingowe dają oczekiwane efekty i są dla Państwa firmy opłacalne.
  • Google Search Console tzw. konsola Google - pozwala nam sprawdzać dokładnie z jakich słów kluczowych użytkownicy są kierowani na Państwa stronę i na tej podstawie oceniać czy dobór słów kluczowych był trafny.
  • Statystyki pozycji w Google - za pomocą specjalnego programu mierzymy anonimowo pozycje najważniejszych słów kluczowych, na których skupiamy nasze pozycjonowanie. To pozwala jeszcze lepiej ocenić jakość naszych działań, niezależnie od sezonowych trendów które mają wpływ na ogólnych ruch z wyszukiwarki Google.
 

Kiedy pojawią się efekty pozycjonowania?

Przy nowych stronach:
Pozycjonowanie to długoterminowa inwestycja. Niemniej jednak, staramy się aby pierwsze efekty działań były widoczne już po kilku tygodniach współpracy. Trzeba jednak liczyć się z tym, że aby osiągnąć długoterminowe, stabilne i wysokie pozycje w Google na popularne słowa kluczowe potrzeba czasu. Osiągnięcie wysokich pozycji na konkurencyjne słowa kluczowe wymaga często od 4 do nawet 24 miesięcy ciągłych działań, w zależności od ilości i poziomu konkurencji. W tym czasie będą Państwo widzieć stały wzrost ruchu na stronie internetowej.

Przy stronach które są już w internecie od minimum kilku miesięcy:
W większości przypadków pierwszych pozytywnych efektów pozycjonowania strony można spodziewać się już po 2-3 tygodniach od rozpoczęcia współpracy.
 

Pozycjonowanie Long Tail (długi ogon)

Nie ograniczamy się do pozycjonowania kilku-kilkunastu wybranych słów kluczowych, dbamy o wysoki autorytet strony klienta aby mogła zajmować wysokie pozycje na wiele istotnych słów kluczowych. Dzięki temu witryna pojawia się na wysokich pozycjach na bardzo dużą ilość mniej popularnych wyrażeń. Mniej popularne frazy doskonale przekładają się na zwiększenie sprzedaży produktów czy usług.

Warunki współpracy

W celu zapewnienia Państwu komfortowej współpracy, opracowaliśmy warunki dzięki którym dajemy pewność, że pozycjonowanie z firmą SMART SEO będzie opierać się na współpracy w celu osiągnięcia najlepszych efektów.
  • Formalności opieramy o prostą umowę, którą mogą Państwo zerwać w każdym momencie bez żadnych ukrytych kosztów. Zależy nam na tym aby współpraca opierała na korzyściach dla obu stron,
  • Otrzymują Państwo co miesiąc raport z wykonywanych działań, a także stały dostęp do monitoringu pozycji w Google oraz programów monitorujących ruch na stronie (Google Analytics, Google Search Console).
  • Jesteśmy otwarci na elastyczne warunki współpracy - możemy dostosować się do Państwa potrzeb.

Pozycjonowanie - Cennik

Efektywne pozycjonowanie stron www to nasza podstawowa usługa. Dzięki posiadaniu sporej wiedzy, doświadczenia oraz znajomości wielu profesjonalnych narzędzi jesteśmy w stanie pozycjonować nawet najtrudniejsze frazy!

Zobacz przykładowe pakiety pozycjonowania!

Pakiet startowy

500 PLN
  • Analiza i wybór słów kluczowych
    Wyszukanie i wybór kilku najlepszych fraz pod pozycjonowanie
  • Optymalizacja strony www
    Pełna optymalizacja treści i kodu strony pod najważniejsze słowa kluczowe
  • Budowa linków do strony
    Tworzenie wartościowych linków pozycjonujących stronę
  • Mierzenie efektów
    Dostęp do statystyk pozycji słów kluczowych w Google oraz monitoring ruchu na stronie

Pakiet pełny

1400 PLN
  • Analiza i wybór słów kluczowych
    Wyszukanie i wybór kilkudziesięciu najlepszych fraz pod pozycjonowanie
  • Optymalizacja strony www
    Pełna optymalizacja treści i kodu strony pod najważniejsze słowa kluczowe
  • Budowa linków do strony
    Tworzenie wartościowych linków pozycjonujących stronę
  • Mierzenie efektów
    Dostęp do statystyk pozycji słów kluczowych w Google oraz monitoring ruchu na stronie
  • Pozyskiwanie tematycznych linków
    Indywidualne tworzenie linków związanych tematycznie ze stroną
  • Tworzenie dedykowanego zaplecza
    Tworzenie dedykowanego tematycznego zaplecza wspierającego pozycjonowanie
  • Artykuły sponsorowane
    Publikacja artykułów sponsorowanych wspierających pozycjonowanie

Kontakt

Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego pod nr. 730 300 246, mailowego pod adresem: biuro@smart-seo.pl lub przez formularz kontaktowy.
Pomożemy dobrać odpowiedni pakiet pozycjonowania lub doradzić w kwestii reklam AdWords.

Czas przygotowania oferty przez firmę SMART SEO to maksymalnie 24 godziny!
Bezpłatna analiza SEO