Reklama w Google AdWords

Reklama w sieci reklamowej Google Adwords (tzw. linki sponsorowane) jest bardzo skutecznym sposobem na reklamę w internecie. Sprawdza się zarówno jako podstawa strategii marketingowej, jak też uzupełnienie dla pozycjonowania strony www. Reklamy w Google AdWords charakteryzują się tym, że płacimy jedynie za kliknięcie reklamy, mamy przy tym pełną kontrolę nad maksymalnym kosztem za kliknięcie. Dodatkowym atutem reklam w Google AdWords jest to, że efekty możemy zaobserwować niemal od razu po rozpoczęciu kampanii reklamowej.

Możliwości Google AdWords

Narzędzie do tworzenia reklam Google AdWords posiada ogromne możliwości. Możemy kierować reklamy AdWords na wiele sposobów.
Najpopularniejsze jest kierowanie za pomocą słów kluczowych dopasowanych do profilu naszej działalności. Możliwości są jednak znacznie większe. Możemy kierować reklamy na konkretne miasta bądź obszary geograficzne, konkretne języki, grupę odbiorców w konkretnym wieku, a dzięki harmonogramie reklam możemy emitować reklamy tylko w godzinach otwarcia naszego biura.

Kontrola kosztów

Przy każdym typie reklamy mamy pełną kontrolę kosztów reklamy. Na poziomie całej kampanii reklamowej możemy ustalić budżet dzienny, który będzie oznaczał maksymalną kwotę jaką możemy wydać na reklamy. Większość kampanii działa w systemie rozliczeń "za kliknięcie" (tzw. CPC) dzięki czemu możemy sami ustawić stawkę która będzie sprawiać, że nasze reklamy będą opłacalne. Im większą stawkę za kliknięcie ustawimy, tym wyżej nasze reklamy będą wyświetlane, a to daje nam szansę na większą ilość kliknięć.

Typy reklam AdWords

Do wyboru mamy 3 podstawowe typy reklamy AdWords:
 
  • Reklama w wynikach wyszukiwania

    Najpopularniejszą i najbardziej znanym typem reklam w Google AdWords jest reklama w wynikach wyszukiwania Google tzw. linki sponsorowane. Są to reklamy wyświetlane ponad i pod organicznymi wynikami wyszukiwania. Takie reklamy są wyświetlane w odpowiedzi na wybrane słowa kluczowe, które są zgodne z działalnością naszej firmy.

  • Sieć partnerska Google

    Inną możliwością jest kierowanie reklam na sieć partnerską, dzięki czemu za pomocą Google AdWords możemy wyświetlać reklamy na milionach stron internetowych. Możemy wyświetlać reklamy na wybranych stronach będących członkiem sieci reklamowej Google lub wybierać miejsca reklamowe po tematyce, profilu demograficznym odwiedzających czy zainteresowaniach. Warto dodać, że w sieci reklamowej Google jest większość popularnych stron internetowych takich jak Onet, WP, Gazeta i wiele innych. Dzięki sieci reklamowej Google możemy reklamować się również w wielu mniejszych serwisach branżowych.

  • ​Remarketing

    Bardzo ciekawą formą reklamy jest remarketing. Jest to reklama która "ściga" potencjalnego klienta, który juz odwiedził naszą stronę internetową. Takie reklamy wyświetlają się w sieci reklamowej Google i często umożliwiają pozyskanie klienta, który odwiedził naszą stronę lecz nie dokonał zakupu. Dzięki temu, że przypominamy mu o naszej firmie, mamy szansę na to, że do nas wróci i dokona zakupu.


Co oferujemy w ramach prowadzenia kampanii Google AdWords?


  • Konfiguracja

    Aby skonfigurować kampanię AdWords najpierw musimy określić cel kampanii. Czy chodzi o sprzedaż usług w danym obszarze geograficznym, czy może o trafienie do użytkowników szukających na telefonie restauracji w okolicy. Cel kampanii pomaga dobrać jej typ i skierować reklamy do konkretnych użytkowników. Wykonujemy pełną konfigurację kampanii AdWords. Dzięki doświadczeniu i odpowiednim narzędziom jesteśmy w stanie skonfigurować kampanie które będą skuteczne spełniać cele biznesowe klienta. Kampanie są skonfigurowane według "dobrych praktyk" dzięki czemu zarządzanie nimi jest znacznie łatwiejsze, a klienci widzą jakiego typu słowa kluczowe przynoszą największy ruch i dochody. Dodatkowo tworzymy skuteczne treści reklam które nie tylko przyciągają użytkowników ale także pozwalają obniżyć koszty kliknięć (trafność reklamy wpływa na jej koszt).

  • Mierzenie Wyników

    Aby upewnić się że kampania przynosi porządane efekty konfigurujemy programy do analizy zachowań użytkowników, które pozwalają nam mierzyć wyniki kampanii reklamowej. Dzięki narzędziom analitycznym takim jak Google Analytics możemy dokładnie mierzyć efekty kampanii, a w przypadku sklepów internetowych, widzieć ile zakupów zostało wygenerowanych z reklam. To pozwala testować różne treści reklamy, dostosowywać ich godziny emisji i sprawdzać skuteczność poszczególnych słów kluczowych.

  • ​Optymalizacja

    Aby reklamy Google AdWords były opłacalne, nie wystarczy początkowa konfiguracja kampanii. Potrzebna jest jej ciągła optymalizacja na podstawie zebranych danych. To pozwala znacznie obniżyć jej koszty i zwiększyć opłacalność. To dzięki optymalizacji wynikającej z naszej wiedzy i doświadczenia w analizie danych jesteśmy w stanie sprawić, że kampanie staną się jeszcze bardziej opłacalne.

  • Raportowanie

    Jako nasz klient możesz liczyć na regularne raporty z wynikami naszych działań. Poinformujemy Cię czym się zajmujemy i pokażemy jak to się przełożyło na wyniki i koszty reklam. Będziesz miał też stały dostęp i kontrolę nad kampanią. Możesz też liczyć na naszą pomoc w kwestii zrozumienia prezentowanych przez nas danych, co jest gwarancją udanej współpracy.
 

Dlaczego z nami AdWords jest tańsze?

W wykonywaniu skutecznych kampanii Google AdWords zapewnia:Szczegółowa wiedza potwierdzona certyfikatem Google AdWords. Posiadamy za równo teoretyczną jak i praktyczną wiedzę na temat reklamy w Google AdWords co pozwoli nam rozwinąć Państwa firmę w internecie.
  • Doświadczenie - wykonaliśmy wiele kampanii AdWords w różnych branżach dzięki czemu jesteśmy w stanie lepiej przewidzieć skuteczne rozwiązania. To pomaga nam skutecznie realizować postawione cele.
  • Wiedza z zakresu marketingu internetowego - z marketingiem internetowym mamy do czynienia codziennie od kilku lat. Jest to nasza praca i pasja. Dzięki rozumienia zasad działania sprzedaży internetowej możemy skutecznej tworzyć teksty reklam i dobierać odpowiednie ich rodzaje.
  • Wiedza z zakresu pozycjonowania strona www - oferujemy również pozycjonowanie storn www. Dzięki tej umiejętności znamy mechanizmy którymi kierują się użytkownicy wyszukiwarki Google i potrafimy znacznie lepiej dopasowywać kierowanie reklam.
  • Wiedza z zakresu Analityki - skuteczna analiza zachowań użytkowników to podstawa aby ocenić opłacalność kampanii i podnieść jej jakość.
  • Wiedza z zakresu UX (user experience - optymalizacja strony internetowej pod kątem doświadczeń użytkownika) - umożliwia nam podstawową ocenę jakości strony internetowej i odpowiednie dobranie strony docelowej do słów kluczowych.
  • Wiedza techniczna - potrafimy wykonać samodzielnie niezbędne zmiany na stronie aby śledzić zachowanie użytkowników i mierzyć sukces, co znacznie usprawnia naszą pracę i pozwala realizować zadania bez potrzeby angażowania dodatkowych osób.
Te wszystkie umiejętności sprawiają, że warto powierzyć prowadzenie kampanii AdWords właśnie nam. Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii znacznie zredukujemy jej koszty i poprawmy jej skuteczność.

Google AdWords - cena

Koszty związane z prowadzeniem Kampanii Google AdWords:
 

Konfiguracja Google AdWords

Jest to jednorazowy koszt związany z ustawieniem początkowej konfiguracji kampanii. Obejmuje od znalezienie odpowiednich słów kluczowych, konfigurację kierowania demograficznego oraz stworzenie reklam tekstowych. Szczegółowa cena jest zależna od budżetu oraz poziomu skomplikowania kampanii. Najczęściej jest koszt w granicach 300-1000 zł. Aby podać ostateczną cenę konieczna jest indywidualna wycena.
 

Prowadzenie kampanii Google AdWords

Jest to koszt związany z pełną opieką nad przebiegiem kampanii. Obejmuje ona regularną analizę wyników, raportowanie skuteczności i wdrażanie poprawek wynikających z analiz. Jest to koszt ok. 20% budżetu kampanii. Regularna optymalizacja kampanii bardzo często pomaga obniżyć koszt pozyskania klienta o ponad 50% ceny, w stosunku do początkowego wydatku. Powierzenie nam tego zadania może szybko przełożyć się na znaczne oszczędności w budżecie reklamowym.
 

Napisz do nas

Możemy zająć się stworzeniem od zera nowej kampanii dla Twojej strony jak też poprowadzeniem już istniejącej kampanii. Wyślij do nas krótką informację na temat Twoich potrzeb i obszaru działania, a wyślemy Ci wycenę działań w ciągu 24 godzin!
Bezpłatna analiza SEO