CO TO JEST WYBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH PRZY POZYCJONOWANIAU?

Pierwszym etapem współpracy z firmą zajmującą się pozycjonowaniem storn internetowych jest dobór słów kluczowych (inaczej: fraz). Jest to bardzo ważny etap pozycjonowania stron internetowych. Będzie on rzutował na skuteczność pozycjonowania przez cały okres trwania umowy.

Co to są słowa kluczowe?

Aby znaleźć potrzebny produkt użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę jego nazwę (w różnej formie). To co użytkownicy Google wpisują aby znaleźć Twój produkt, to są właśnie słowo kluczowe (inaczej: fraza). Oczywiście użytkownicy wpisują różne formy dlatego tych słów kluczowych będzie więcej. Dobór słów kluczowych polega na wybraniu najlepszych możliwości dla Twojej firmy które są najczęściej wyszukiwane. Są specjalne narzędzia które pomagają znaleźć słowa kluczowe często wpisywane (np. Google Keyword Planner) i za ich pomocą można wybrać te które będą najbardziej opłacalne dla klienta.

Wybór ODPOWIEDNICH słów kluczowych

Aby dobór słów kluczowych był skuteczny musimy się zastanowić nad celem pozycjonowania. Słowa kluczowe będą zależne od tego jaki produkt czy usługę sprzedajemy i do jakiego rodzaju klientów chcemy trafić. Po wyszukiwaniu i wyborze najlepszych słów kluczowych dla Twojej firmy można rozpocząć ich pozycjonowanie.

Wybór słów kluczowych jest konieczny ponieważ pozycjonuje się strony na określone słowa kluczowe. Nasza strona będzie widoczna właśnie na te frazy które wybierzemy do pozycjonowania, dlatego ich trafny wybór jest tak ważny. Na nic nam się nie przyda pozycja w Google na frazy których nikt nie wpisuje w Google.
Bezpłatna analiza SEO