Google Ads (AdWords) – czy warto reklamować tam firmę?

Google Ads (AdWords) – czy warto reklamować tam firmę?

Google AdWords to jeden z najlepszych sposobów reklamy w internecie. Chociaż nie ma idealnego sposobu na promocję firmy to jeśli poszukujesz czegoś, co pomoże Ci zdobyć klientów, to skorzystanie z Google AdWords jest bez wątpienia dobrym rozwiązaniem. Jeśli więc zastanawiasz się: „Czy Google AdWords się opłaca?” lub „Czy warto uruchomić AdWords?” to w tym artykuleWięcej oGoogle Ads (AdWords) – czy warto reklamować tam firmę?[…]

Linki sponsorowane AdWords – Co to jest? Czy warto? Cena

Linki sponsorowane AdWords – Co to jest? Czy warto? Cena

Co to są linki sponsorowane Linki sponsorowane to forma reklamy internetowej często nazywana również „reklamami Google AdWords” czy też „reklamą w sieci wyszukiwania AdWords”. Są to reklamy, które możemy wyświetlać w wyszukiwarce Google nad i pod naturalnymi wynikami wyszukiwania. Takie reklamy są wyświetlane wtedy gdy użytkownicy wpisują w Google hasła związane z naszą działalnością.  Więcej oLinki sponsorowane AdWords – Co to jest? Czy warto? Cena[…]

Zalety Google AdWords

Zalety Google AdWords

Reklamy AdWords w wyszukiwarce Google są to reklamy pojawiające się nad naturalnymi wynikami wyszukiwania z oznaczeniem „reklama”. Jest to reklama tekstowa posiadająca nagłówek, odpowiadający na zapytanie klienta oraz zachęcający do wejścia na daną stronę lub skorzystania z usług. Jakie są zalety stworzenia kampanii AdWords dla swojej firmy? Oto najważniejsze z nich: 1. Natychmiastowy efekt DużąWięcej oZalety Google AdWords[…]

AdWords nie działa? Zobacz 13 powodów dlaczego!

AdWords nie działa? Zobacz 13 powodów dlaczego!

Zastanawiasz się dlaczego kampania AdWords nie działa? Masz problem z tym, że reklamy się nie wyświetlaj? A może Twoja kampania AdWords „spala budżet” i nie daje widocznych efektów. Oto najpopularniejsze powody dlaczego reklama AdWords nie działa; 1. Brak pomiaru wyników Zanim zabierzesz się za szacowanie opłacalności reklamy AdWords musisz wiedzieć jakie efekty uzyskałeś. Brak pomiaru sukcesuWięcej oAdWords nie działa? Zobacz 13 powodów dlaczego![…]

Typy dopasowań słów kluczowych w Google AdWords

Typy dopasowań słów kluczowych w Google AdWords

Reklamy w Google AdWords są kierowane za pomocą słów kluczowych. Na początku każdej kampanii musimy wyszukać i wybrać odpowiednie dla nas słowa kluczowe. Czy gdy dodamy słowa kluczowe na które chcemy wyświetlać reklamy to wyszukiwarka Google będzie wyświetlać reklamy tylko i wyłącznie na te słowa kluczowe? No nie koniecznie. A co z synonimami? Co gdyWięcej oTypy dopasowań słów kluczowych w Google AdWords[…]

Jaki budżet na Google AdWords?

Jaki budżet na Google AdWords?

Czego możemy się spodziewać? Ponieważ sam proces poszukiwania optymalnego budżetu nie jest prosty, a z pewnością wiele osób chciałoby wiedzieć jakiego wydatku na AdWords trzeba się spodziewać to poniżej kilka przykładów: Przy małych i średnich miastach i małej konkurencji najcześciej wystarczy 300 – 600 złotych aby nasze reklamy wyświetlały się relatywnie często. Przy małych i średnichWięcej oJaki budżet na Google AdWords?[…]

Na czym polega prowadzenie kampanii Google AdWords?

Na czym polega prowadzenie kampanii Google AdWords?

Być może miałeś już do czynienia z Google AdWords lub dopiero zastanawiasz się nad skorzystaniem z takiej możliwości. Wiele osób rozważa również możliwość stworzenia kampanii samodzielnie. Jeśli zastanawiasz się na czym polega prowadzenie kampanii AdWords to w tym artykule dowiesz się: Jakie są etapy prowadzenia kampanii AdWords? Za co konkretnie zapłacisz zlecając kampanię AdWords specjaliście?Więcej oNa czym polega prowadzenie kampanii Google AdWords?[…]

Google AdWords czy pozycjonowanie – czym się różnią i co wybrać?

Google AdWords czy pozycjonowanie – czym się różnią i co wybrać?

Co lepsze Adwords czy pozycjonowanie? – To pytanie zadaje sobie wiele osób, które chcą zaistnieć w Internecie. Wybór nie jest ani prosty, ani oczywisty, dlatego zanim zainwestujesz pieniądze w jedną z tych form promocji w Sieci, dowiedz się, na czym polegają, czym się różnią i która jest lepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku. O tym wszystkimWięcej oGoogle AdWords czy pozycjonowanie – czym się różnią i co wybrać?[…]

Wpływ kampanii AdWords na pozycjonowanie w Google

Wpływ kampanii AdWords na pozycjonowanie w Google

Wśród doświadczonych praktyków pozycjonowania w Google, którzy mają za sobą już setki pozycjonowanych stron internetowych i tysiące pozycji w top10 nie ma wątpliwości, że włączenie kampanii Google AdWords nie jest sposobem na pozycjonowanie strony internetowej. Działałem w swojej karierze z wieloma stronami i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby Google AdWords wypozycjonowało stronę internetową –Więcej oWpływ kampanii AdWords na pozycjonowanie w Google[…]

Jaka jest cena za kliknięcie Google AdWords i od czego zależy?

Jaka jest cena za kliknięcie Google AdWords i od czego zależy?

Za reklamy Google AdWords wyświetlane w wyszukiwarce Google płacimy w modelu CPC (z ang. cost per click), czyli płacimy za kliknięcie w reklamę. Jest to bardzo wygodny model rozliczeń. Nie musimy martwić się o to, że na naszą reklamę nikt nie zwróci uwagi. Gdyby tak by się stało, to nic nie zapłacimy. W praktyce jednak reklamy GoogleWięcej oJaka jest cena za kliknięcie Google AdWords i od czego zależy?[…]