BLOG

Zalety Google AdWords

Reklamy AdWords w wyszukiwarce Google są to reklamy pojawiające się nad naturalnymi wynikami wyszukiwania z oznaczeniem "reklama". Jest to reklama tekstowa posiadająca nagłówek, odpowiadający na zapytanie klienta oraz zachęcający do wejścia na daną stronę lub skorzystania z usług.

Typy dopasowań słów kluczowych w Google AdWords

Reklamy w Google AdWords są kierowane za pomocą słów kluczowych. Na początku każdej kampanii musimy wyszukać i wybrać odpowiednie dla nas słowa kluczowe. Czy gdy dodamy słowa kluczowe na które chcemy wyświetlać reklamy to wyszukiwarka Google będzie wyświetlać reklamy tylko i wyłącznie na te słowa kluczowe? No nie koniecznie.

Jaki budżet na Google AdWords?

W pewnym momencie uruchamiania kampanii AdWords dla naszej firmy musimy postanowić jaki budżet na to przeznaczyć. Teoretycznie możemy stworzyć kampanie za dowolną kwotę jednak w praktyce jest kilka zasad, którymi warto się kierować dobierając budżet.

Na czym polega prowadzenie kampanii Google AdWords?

Być może miałeś już do czynienia z Google AdWords lub dopiero zastanawiasz się nad skorzystaniem z takiej możliwości. Wiele osób rozważa również możliwość stworzenia kampanii samodzielnie. Jeśli zastanawiasz się na czym polega prowadzenie kampanii AdWords to w tym artykule dowiesz się: Na czym polega stworzenie i prowadzenie kampanii AdWords?

Google AdWords czy pozycjonowanie - czym się różnią i co wybrać?

Adwords czy pozycjonowanie – to pytanie zadaje sobie wiele osób, które chcą zaistnieć w Internecie. Wybór nie jest ani prosty, ani oczywisty, dlatego zanim zainwestujesz pieniądze w jedną z tych form promocji w Sieci, dowiedz się, na czym polegają, czym się różnią i która jest lepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku. O tym wszystkim piszemy w niniejszym artykule.

Jaka jest cena za kliknięcie Google AdWords i od czego zależy?

Za reklamy Google AdWords wyświetlanych w wyszukiwarce Google płacimy w modelu CPC, czyli płacimy za kliknięcie w reklamę. Jest to bardzo wygodny model rozliczeń. Nie musimy martwić się o to, że na naszą reklamę nikt nie zwróci uwagi. Jeśli tak by się stało, to nic za nią nie zapłacimy. W praktyce jednak reklamy Google AdWords przyciągają bardzo dużą liczbę klientów i działają znakomicie.
Kontakt